یک تبلیغ خوب حول یک دیزاین مناسب میچرخد و با مشتریان شما صحبت میکند پس نباید تاثیر آن را نادیده گرفت.
به تبلیغات دیگر برندها توجه کنید، از آنها ایده بگیرید و آنها را برای مخاطبان خود و متناسب با هویت برندتان شخصیسازی کنید.
تبلیغاتی بسازید که با هویت و تصویر برند شما همخوانی داشته باشد.
برای این کار میتوانید مزیت رقابتی محصولات خود را نشان دهید، به رضایت مشتریان سابق اشاره کنید و …
اگر تبلیغ دارای عکس ها و نوشته های زیاد باشد و یا پیچیده طراحی شده باشد، نمیتواند به خوبی پیامی را منتقل کند و مخاطب را سردرگم میکند.
ارتباط با مشتریان هدف شما در هر تلاش بازاریابی است. مشتربان شما به چه چیزهایی اهمیت میدهند؟ بر روی آنها تاکید کنید.
گزینههای CTA و لینک ها، کاربر و مشتری را راهنمایی میکند که قدم بعدی چیست و اصطکاک مشتری را از بین میبرد و اثربخشی تبلیغ را بالا میبرد.
یک تصویر به دقت انتخاب شده میتواند جایگزین صدها کلمه باشد و بر پیام مورد نظر شما تاکید کند.
تعطیلات، جشن ها و مناسبت های خاص فرصتی مناسب برای ارتباط و تعامل بیشتر با مخاطبان هستند و اغلب آمادگی مشتریان برای خرید در این روزها بیشتر است.
دقت داشته باشید که هر رسانه، هر محلی و یا حتی هر کشوری مناسب هر نوع تبلیغی نیست. پس تحقیقات محیطی را برای طراحی تبلیغات جدی بگیرید.
در دنیایی که مورد هجوم عکس ها و تصاویر زیادی قرار گرفته ایم نیاز به گرافیک تبلیغاتی خارق العاده برای جلب توجه بیش از پیش شده است.