برای آغاز طراحی گرافیکی،برند شما نیاز به هویت دارد،اگر برند شما شخصیتی برای ارائه ندارد ابتدا به خلق هویت بپردازید و سپس به طراحی استراتژی مارکتینگ بپردازد و تبلیغات و گرافیک تبلیغاتی را نیز در برنامه ی خود داشته باشید.برند شما حاصل ارتباط شما با مشتری است و تجربه ای که او از شما دارد.
پرسونای مخاطبان شما چه کسانی هستند؟
قبل از هر اقدامی برای تبلیغات، باید بدانید قصد جذب چه کسانی با چه خصوصیاتی(ویژگیهای اقتصادی، موقعیت جغرافیایی و …) را دارید. در اصل باید پرسونای مشتریان خود و انتظارات آن ها را مشخص کنید تا گرافیک تبلیغاتی موثر و با برگشت سرمایه بالا داشته باشید.
یک نکته از :
شناخت دقیق پرسونا، مانند یک نقشه راه، مسیر شما را مشخص میکند.اگر قرار است مردم را وادار به خرید چیزی یا انجام کاری کنید باید زبانشان را بدانید؛ زبانی که هر روز از آن استفاده میکنند، زبانی که با آن فکر میکنند.
دیوید اگیلوی