کانون تبلیغاتی  پرنیوم ویزیت

کانون تبلیغاتی پرنیوم ویزیت

کلیه سفارشات تبلیغاتی
کانون تبلیغاتی  پرنیوم ویزیت

کانون تبلیغاتی پرنیوم ویزیت

کلیه سفارشات تبلیغاتی

نحوه طراحی موکاپ مهر لاستیکی در نرم افزار فتوشاپ

در این آموزش با نحوه ساخت مهرهای لاستیکی در نرم افزار فتوشاپ آشنا خواهید شد. می توانید با نرم افزار فتوشاپ، مهر هم طراحی کنید. برند و مارک و هر چیزی که بیانگر تجارت شماست را در آن درج کرده یا اینکه زمانی که بر روی اسناد خود مهر می زنید این نوع اطلاعات خود به خود درج شوند.

مهر لاستیکی مستطیلی مرحله 1
اولین مهر برای کارهای تجاری ساخته شد. در ابتدا اندازه مهر مورد نظرتان را تعیین کنید. مهری حرفه ای را در اندازه 66×45 میلی متر می سازیم. قالب چاپی  PDF را دانلود کرده و آنرا در نرم افزار فتوشاپ باز کنید. رزولوشن 1200 پیسکل و رنگ خاکستری را انتخاب کنید.
 
مهر لاستیکی مستطیلی مرحله 2
حالا فایلی داریم، تکست باکسی را ایجاد کنید و اسم شرکت خود را در آن بنویسید. با فونت زیبایی اسم شرکت را بنویسید. حتی می توانید لوگوی خود را به صورت پست اسکریپت بسازید. برای اینکه فرامین شما به بهترین وجهی عمل کنند این فایل را در ایلوستریتور باز کنید، آنرا کپی کرده به فتوشاپ بروید و بررروی منوی Edit>Pasteکلیک کنید و منوی Paste, Paste layers را انتخاب کنید.
 
مهر لاستیکی مستطیلی مرحله 3
تکست باکس دیگری را بسازید و آدرسی را در ان بنویسید. آدرس خود را با فونت زیبایی بنویسید.
 
مهر لاستیکی مستطیلی مرحله 4
تکست باکس دیگری ایجاد کنید و آدرس وب سایت خود را در آن بنویسید. با کلیک کردن برروی منویEdit>Free Transform  کارتان تمام شده و می توانید آنرا بچرخانید.
مهر لاستیکی مستطیلی مرحله 5
خطوط خط چین باعث می شود تا مهر چهارچوب زیبایی داشته باشد. در ایلوستریتور و ایندیزاین انجام این کار ساده بوده ولی در فتوشاپ قدری پیچیده است. برای اینکه بتوانید این کار را انجام بدهید، قلموی جدیدی را بسازید ولی هنوز هم نمی توانیم فرامین خود را ذخیره کنیم، و هر آنچه را که ساخته ایم براحتی از بین می رود. بنابراین تکست باکس دیگری را ایجاد کرده ایم و در آن نقاطی را ترسیم کرده ایم. این پنج نقطه را تاحدی جدا از هم کشیده ایم. زمانی که در پنل لایه ها هستیم با راست کلیک برروی همان لایه، همان لایه را کپی کرده و آنرا به پایین مهر منتقل می کنیم.
 
مهر لاستیکی مستطیلی مرحله 6
زمانی که طراحی مهر به پایان رسید، پس بهتر است که لایه متون را به صورت فرمانی ذخیره کنیم. تمامی لایه های دارنده متن را انتخاب کنید، بررویشان راست کلیک کرده و آنها را به شکلی تبدیل کنید.
 
مهر لاستیکی مستطیلی مرحله 7
در نهایت با کلیک برروی منوی Image>Mode>Setting می توانید تصویر خود را به بیتمپ تغییر دهید.

 مهر لاستیکی مستطیلی نتیجه نهایی و دانلود
فایل فتوشاپ خود را به صورت فایل پست اسکریپت ذخیره کنید.
مهر لاستیکی گرد مرحله 1
دومین مهری که قرار است آنرا درست کنیم، مهر گرد است. قالب مهر چوبی 50×50 میلی متر را انتخاب کرده ایم. قالب چاپی PDF را دانلود کرده و آنرا در نرم افزار فتوشاپ باز کنید. رزولوشن آنرا 1200 پیسکل و رنگ آنرا خاکستری انتخاب کرده ایم.
 
مهر لاستیکی گرد مرحله 2
برای قالب مهر گرد، حاشیه ای را انتخاب می کنیم. لایه جدیدی را ایجاد می کنیم. دایره ای را ترسیم کنیم. ضخامت حاشیه های آنرا زیاد ضخیم نکنید. داخل آنرا به صورت مشبک رنگ آمیزی کنید. حاشیه دایره را با رنگ سیاه و با ضخامت 20 رنگ کنید. دایره دیگری را درست کنید و این بار حاشیه آنرا به عوض 20، 13 انتخاب کنید.
 
مهر لاستیکی گرد مرحله 3
کلیک برروی نماد چشم، لایه قالب پنهان خواهد شد. همانند مرحله 2 ، لوگوی خود را درج کنید.
 
مهر لاستیکی گرد مرحله 4
دایره دیگری را ترسیم می کنیم تا اینکه متن مدور باشد. نوشته را انتخاب کرده و آنرا مدور می کنیم. حالا می توانید لایه شکل دایره را که در زیر لایه متن وجود دارد را حذف کنید.
 
مهر لاستیکی گرد مرحله 5
تکست باکس دیگری را بسازید و سالی که در آن قرار دارید را در آن بنویسید.
 
مهر لاستیکی گرد مرحله 6
در آخر دایره دیگری را درست می کنیم و دوباره کناره های آنرا خط چین می کنیم. سال را با کمی فاصله از دایره بنویسید.
مهر لاستیکی گردآمرحله 7
تمامی لایه ها را به همراه با متون آن انتخاب کنید، راست کلیک کرده و در این صورت متون به صورت شکلی جلوه گر خواهند شد.
 
مهر لاستیکی گرد مرحله 8
در آخر با کلیک برروی منوی Image>Mode>Bitmap تصویر خود را به بیتمپ تبدیل کنید. فایل خود را به صورت فایل EPS فتوشاپ ذخیره کنید.مهر لاستیکی گرد نتیجه نهایی و فایل خود را به صورت فایل EPS فتوشاپ ذخیره کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد