طراحی ارزان و حتی رایگان! مناسب برای افرادی که در جهت نابودی کسبوکار طراحی خود تلاش میکنند.
طراحان گرافیک، طراحان وبسایت، برنامهنویسان و تمام افرادی که تلاش میکنند با جملاتی مثل «طراحی ارزان»، «رایگان» و ... مشتری جذب کنند، در همان لحظه در حال از دست دادن مشتری هستند.
بهترین روش قیمتگذاری، قیمتگذاری بر اساس زحمتی که میکشید و همچنین نوع مشتری است. (قیمت دیزاین برای یک استارتاپ با قیمت دیزاین برای یک کمپانی زمین تا آسمان فرق میکند)
در بوق و کرنا کردن عنوان «ارزان و رایگان» به جای نشان دادن کیفیت کار خود، فقط و فقط غیرحرفهای بودن طراح را نشان میدهد.
طراح حرفهای، دستمزد خوب میگیرد، در عین حال تخفیف خوب هم میدهد و در مسائل مالی هم جانب خود را میگیرد و هم جانب مشتری را. طوری که نه سیخ بسوزد و نه کباب!